...

Dator. Dit for den till Sverige sådär bara, lämnade mig här ensam utan teknik IGEN. Den bestämde sig för att gå sönder iallafall fast jag trodde jag hade löst problemet med alla uppfuckade färger. Men nej nej, så var den skräp igen. Den här gången försökte jag ändå inte ens fixa något utan beställde bara rakt reparation. Mao kommer jag antagligen att vara utan dator läääääänge. Så kul. För bloggen. Här kommer att vara ganska dött och tyst nu en tid framåt.

MEN NU. Nu skall jag alldeles strax flytta mig mot bilen och några vänner och sedan blir det VASA. Och det skall bli alldeles suveränt. Mycket körande, vackraste staden, Tove Styrke, natt i Volvons baklucka, mat, fint sällskap. Och imorgon är det ju dessutom valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0