hemma igen

Jo jag lever. Trots allt. Landade hemma i Finland igår vid ett tiden på dagen och hade då fullbokat program för hela resten av dagen. Det var barndrama och min egen teater, fotografering och planering. Det var TUNGT efter att ha rest klockan fem på morgonen till flygfältet efter att ha spenderat kvällen före på en pub tillsammans med tequila och bra musik och efter att ha sovit sammanlagt noll timmar och efter att tidigare shoppat shoppat och shoppat. Och som den oerfarna tequiladrickaren som jag är mådde jag mindra bra på flyget hem. Usch, vill helst inte minnas den morgonen.

Men iallafall. Jag kom hem med livet i behåll, med en TUNG resväska, mycket mycket nya kläder, skor, väskor och allt möjligt annat fint, med illamående, enorm sömnbrist, en tom plånbok OCH ett tomt konto, tusen foton och en suverän resa bakom mig. Vill bara tillbaka. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0