lost utan dator

I-landsproblem, jag vet, men det är så det är. Man förstår liksom inte hur otroligt beroende man är av den innan man måste leva utan den. När jag sitter i mitt kaos i centrum känner jag mig så åtskiljd från resten av världen att det inte är sant. Leva nu ensam utan någon som helst teknik; ingen dator och ingen tv, och dessutom inga möbler heller. För tillfället känns det jättejobbigt. Så därför har jag spenderat ganska mycket tid här på mammas dator istället och tänker stanna här i natt också.

Men imorgon händer åtminstone någonting. Imorgon slipper jag av med min jobbiga soffa som bara är ivägen hela tiden och som jag för varje dag som går bara tycker mindre om. Som tur kommer pappa och hämtar den med sin paketbil och för den långt långt bort från mig och min lilla etta. Så sen när jag faktiskt har utrymme igen kan jag äntligen börja bygga ihop möblerna jag köpt och kanske så småningom börja få grejer på plats. Jag ser SÅ fram emot den dagen som Ikea-kassarna, lådorna och påsarna är borta och jag istället har ett hem framför mig. Det skall bli så så skönt.

Nu, sov jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0