nu

Igår hade jag en rolig dag med mamma och moster i form av möbelshopping, hittade jag min drömsäng, hittade jag också en hallonröd bäddsoffa, spenderade jag en trevlig kväll på en bar med fina människor, drack jag strawberry margaritas, somnade jag mycket sent.

Idag har jag inskaffat tvättmaskiner och dammsugare, ätit god mat, träffat trevliga människor, spelat innebandy med sju killar, gjort tre(!) mål, badat bastu, haft en skön och lugn kväll, skall jag gå och sova i tid.

Imorgon skall jag börja dagen med loppis, träffa en fin vän, städa i lägenheten, skriva förhandsuppgifter, kanske skaffa en ny TV, packa kläder och allt möjligt annat, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0