tekniska problem

Det här blir ett snabb snabbt inlägg mitt i min värsta brådska. Min dator gick sönder. Skärmen är täckt av röda och turkosa linger, klumpar och rutor. Därför ligger jag totalt utanför världen när jag bor i ett lådkaos, utan internet, dator och tv, och när jag överhuvudtaget inte hittar NÅGONTING i alla påsar, väskor och bananlådor. Nu sitter jag hemma hos mamma på hennes dator fort innan jag skall köra iväg till ett styrelsemöte.

Igår var jag till ikea med några fina tjejer och det var alldeles superkul. Köpte en massa möbler, köksredskap, lådor, askar, en matta och allt möjligt annat. Det känns jätteskönt att ha fått ett grepp om hur min lägenhet någon gång kommer att se ut och att redan ha en säng och en träpall på sina platser. Det här skall nog bli jättebra. Det är synd att jag inte kan lägga upp bilder av alla grejer här på bloggen när jag inte har en dator, men när jag väl får min dator fixad så skall det nog bli andra bullar. Sen blir det londonshopping och bostadsfixande och andra grejer för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0