tillbaka till ingenstans

Snart skall jag tillbaka till mitt ställe så totalt avskilt från allting känt som teknologi, internet och liv. Skall ta med mig påsar och lådor (som om de inte redan var tillräckligt många) med mera av mina bortglömda grejer från mina gamla skåp. Här hemma är allt upp och ner. Rummen har bytt plats, möbler har försvunnit och blivit fler, saker ligger utspridda över golv och väggar. Så ser det ut när mamma inreder. I stan hos mig är det bättre. En fin vän hjälpte till med städning och uppackning i går och nu börjar det faktiskt så småningom se ut som en lägenhet man kan bo i. Faktiskt riktigt hemtrevligt också. Så småningom.

Igår var jag också ute med några vänner till Tavastia och fick där höra en av de finaste komplimangerna jag fått på länge. Enligt en kille är jag en väldigt svår tjej att handskas med. Det gjorde mig så otroligt glad att höra. Och nej, jag skämtar inte, det är bara så roligt att vara någonting så annat för engångsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0