tystnad

Ledsen at det varit så tyst här på bloggen. Jag har bara haft så otroligt fullt upp med allting så bloggen blivit lite vid sidan om. Det mesta av min tid har gått åt till teater. Med barngruppen som jag leder är det ganska stressigt, premiären knackar på dörren om bara några veckor och pjäsen är fortfarande ganska så halvfärdig. Ingen har den blekaste aning om hur slutet skall se ut och vad som skall hända men jag antar att vi kan improvisera ihop något på torsdagen. Eller jag hoppas det. Ungdomsgruppen jag själv är med i har det lugnare, vi har föreställning först i juli och övar dessutom hela sommaren så allting borde vara under kontroll. Vi har åtminstone en story. Det är dock meningen att jag skall skriva manus och mitt skrivande för tillfället tycks bestå av endast flummigt trams. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0