fredagskväll

Känns lite smått roligt att gå tillbaka till en fredagskväll nästan en hel vecka bakåt. Men vad gör det när man hade det så bra. Som vanligt hade vi det jätteroligt med mitt bästa partysällskap Kati, först hemma hos mig och senare ute i Helsingfors nattliv. Det var hett, somrigt och svettigt. Det var mycket spotify och det var mycket fest hos mange. Det var jordgubbscider som tydligen bara säljs i världens minsta Siwa. Senare var det kanske lite väl många drinckar och lite väl litet mat innan. Men det var okej, alltid lyckas man inte.

Älskar mina sandaler. Ursprungligen är de H&M, men jag köpte dem på loppis förra hösten. Har inte lyckats använda dem så ofta jag velat, känns kanske lite för någonting för att användas en måndag i butiken. Men nu, nu var de just perfekta.




Kommentarer
Postat av: kata

underbara ni är!

2011-07-15 @ 14:44:51
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0