livet

Det har varit ganska tyst här på bloggens sida. Det har mest berott på att jag har haft väldigt fullt upp med precis allting hela veckan. Flytten, som närmar sig med stormsteg, har hållit mig upptagen med packande, städande av den nya lägenheten och planerande av praktiska saker. Dessutom har jag stora problem med skaffandet av möbler iom de enorma 21,4 m2.. Hur i världen skall alla mina saker rymmas in i det där ena rummet? Vid sidan om allt det här har jag dessutom kämpat med gymnasietidens sista skrivningar. Och på fredagen skrev jag faktiskt mitt sista ämne, religionen, och gick ut ur gymnastiksalen med ett leende på läpparna efter att ha suttit sex timmar och kämpat med mina sista krafter. Det var det, hela min skoltid, och nu är den över. Det känns fantastiskt men samtidigt har jag nog inte förstått det riktigt än. Det finns fortfarande så mycket annat att tänka på så själva stressen har inte försvunnit någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0