it's london calling baby

Om exakt tre timmar skall jag styra stegen mot flygfältet med min enorma tomma resväska, som under dessa tre dagar i London är meningen att fyllas med en massa massa kläder, skor, väskor, smink och annat roligt. Jag reser alltså till London tillsammans med två av mina vänner som, precis som jag, packat ner allt det nödvändigaste i sitt handbagage och är redo att hjälpa mig att fylla vår gemensamma resväska i Primark, Bik Bok, Urban Outfitters, Beyond Retro, Topshop, Accessorize, HMV, Camden Market + alla andra av Londons underbara butiker. Detta är alltså en alltigenom shoppingresa. Dvs enligt mig den absolut bästa resan. Jag har egentligen aldrig varit på en semester för att shoppa tre dagar i sträck så vi får se hur myckat shopping jag kan klara (tills vidare har jag inte i mig själv funnit någon shopping-limit, men vi får se ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0