läslov

Mitt läslov fungerar inte så bra för tillfället. Idag har jag läst totalt noll sidor religion och räknat hela noll uppgifter matte. Och kvar har jag ju bara två och en halv bok om världens religioner. Suck. Fast jag ska nog inte klaga, det är helt enkelt underbart att inte behöva stiga upp klockan sju varenda en morgon och i mörkret släpa sig till skolan, bara för att sedan sitta (eller sova) i ett unket klassrum sex timmar i dagen. Egentligen har jag det nog rätt bra.

Som ni säkert förstod är jag abiturient och har som schema att läsa till studenskrivningarna ännu närmare tre veckor framåt. Mitt problem är bara att jag har så mycket annat på gång hela tiden och läsandet liksom på något vis försvinner bland allting annat lite mer intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0