och så var allting annorlunda

Jaha. Det var det då. Så var hyreskontraktet skrivet och nycklarna vackert i min hand. Nycklarna till min första egna perfekta lilla lägenhet. Jag är så glad och det känns helt otroligt. Jag kan inte tro det är sant. Lilla Stefanie har en egen lägenhet. Omöjligt. Jag vet inte alls vad som händer nu, jag antar att jag borde börja packa :-D Nej, det här blir alldeles super. Ser jättemycket fram emot att flytta och till och med att packa eftersom jag har så otroligt mycket saker och det skall bli så skönt att bli av med allt som inte ryms in i den nya bostaden. Jag tror jag skall sälja bort hälfte. Nå ja, nu bara babblar jag.

Här lite sneak peak av mitt nya liv:








Jag sätter absolut upp fler bilder sen när jag fotat lägenheten lite grundligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0