veckoslutet i ett nötskal

Jag hade ett väldigt lyckat veckoslut och det känns ganska tråkigt att börja en ny vecka igen. Förutom allt det vanliga kommer den här veckan att innehålla både matta och rella skrivningar vilket igen orsakar en massa läsande övande och annat arbete. Pust. Men sen är det slut. Slut. SLUT. Tänka sig. Det om något känns bra.

Ialla fall så hade jag en väldigt kul fredag som påföljdes av en ännu bättre lördag. Veckoslutet började med en födelsedagsfest efter en dag på jobbet bland småungarna, vilket verkligen var skönt och avslappnande. En vän fyllde 22 år och vi firade henne i form av bowling och drinkar och fortsatte sedan kvällen med avslappnat chill på Rotterdam. En väldigt mysig kväll alltså. Lördagen bestod till mesta dels också av fest. Spenderade dagen hos en vän, gjorde god pasta och drack vin medan vi gjorde oss i ordning för kvällens trapatser. Tänka sig att någon jag känner faktiskt har skrivit en bok. En roman. Den här fantastiska kvinnan med en så otrolig talang hade releasefest och jag med min teatergrupp var också bjudna. Det blev mycket bål, skratt, fotografier, skumppa, vänner, dans och mingel. Och så mycket fina människor. Kvällen avslutades med after party på DTM och till slut drog jag mig hem till vännen tillsammans med en annan vän för att sova bort den ganska stora mängden alkohol i blodet. Roligt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0